Jeden z najbardziej znanych i szanowanych promotorów przedsiębiorczości ze Stanów Zjednoczonych wyjaśnia podstawowe zagadnienia biznesu, doradzając krok po kroku, w jaki sposób budować firmę i jak nią zarządzać. Praktyczny instruktaż biznesu.
Każda kobieta w Sydney chciałaby zdobyć serce Ramsaya Walkera, ale ten przystojny i uwodzicielski dyrektor międzynarodowej firmy nie ma zamiaru rezygnować z wolności. Trafia jednak swój na swego. Szkotka Nola Manson, specjalistka od cyberbezpieczeństwa, niezależna i lubiąca ryzyko, jest dla niego prawdziwym wyzwaniem. Intryguje go tak bardzo, że Ramsey zadaje sobie wiele trudu, by się do niej zbliżyć....
Córka najbogatszego i najbardziej wpływowego człowieka w Egipcie nie żyje, a jego żona zaginęła. Teraz Raffeq Ramsey ma obawy o własne życie. Niedługo potem zobaczył zdjęcie swojej zaginionej żony. Jednak w odróżnieniu od poprzednich, które towarzyszyły żądaniom o okup, na tym żona nie była ani związana, ani zakneblowana. Wkrótce Raffeq zostaje zastrzelony, a detektyw, który ma odnaleźć zaginioną kobietę,...
„Zdarza się, że rozpoczynając nową serię kazań, rozpoczynam je zdaniem: nie wszystko, co będę mówił, wymyśliłem sam. To samo dotyczy tej książki. Wiele treści w niej zawartych odkryłem w Biblii sam, lecz zawiera ona także myśli, które zaczerpnąłem z nauczania Pastorów Roberta Morrisa, Barrego Camerona, Dave’a Ramsey’a i kilku innych mówców. Jedno jest pewne - przeanalizowałem je w...
"7 nawyków skutecznego działania”, których autorem jest Stephen Covey, to kompleksowy i zintegrowany przewodnik dotyczący rozwiązywania problemów zawodowych i osobistych. Autor w sposób prosty i klarowny podpierając się wieloma przykładami ukazuje, jak osiągnąć poczucie bezpieczeństwa i ładu w pełni wykorzystując swój potencjał. Podpowiada, co zrobić, aby dokonać dobrych zmian w sobie i przy...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...