Priorytety to sprawy na tyle dla nas istotne, że przyznajemy im pierwszeństwo w naszym życiu. To im w pierwszej kolejności poświęcamy swoją uwagę i podejmujemy działania, których wymagają. Gdy właściwie wyznaczymy swoje priorytety, nasze życie będzie prostsze i lepsze - uzyskamy kontrolę nad czasem, nasze działania staną się skuteczne, zyskamy szacunek i zaufanie.
Autor niniejszego poradnika udziela...
Czujesz się przytłoczony nadmiarem rzeczy, obowiązków i chaosu w codziennym życiu? Marzysz o większym spokoju, równowadze i czasie na to, co naprawdę ważne? Odkryj moc minimalizmu i zacznij swoją podróż ku prostszemu, szczęśliwszemu życiu!
E-book „Minimalizm w codziennym życiu: Jak zacząć i co zmienić” to praktyczny przewodnik dla każdego, kto chce wprowadzić porządek i harmonię w różnych...
Tydzień dopiero się zaczął, a Ty już masz zaległości? Pod koniec kolejnego pracowitego dnia Twoja lista rzeczy do zrobienia jest dłuższa niż rano? Skrzynka odbiorcza pęka w szwach od wiadomości przesłanych przez ludzi, którzy ciągle czegoś od Ciebie chcą? W takich chwilach niezależnie od tego, jak ciężko pracujesz, wydaje Ci się, że stoisz w miejscu.
Ten sam problem dotyczył mnie. W ciągu roku ze...
Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu . To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych, bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje zasady zawarte w poradnikach zarządzania czasem , lecz i tak odczuwa przemęczenie oraz narastającą...
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...
Ile razy zgodziłeś się spełnić czyjąś prośbę, nawet się nad tym nie zastanawiając? Ile razy żałowałeś, że zgłosiłeś się do realizacji jakiegoś zadania, i zastanawiałeś się, co cię do tego podkusiło? Jak często mówisz „tak” tylko po to, żeby sprawić komuś przyjemność? Albo uniknąć kłopotów? Albo dlatego, że „tak” stało się twoją automatyczną odpowiedzią na wszystko?
Droga esencjalizmu...