Planujesz zakup auta używanego? Chcesz nabyć dobry samochód, który posłuży Ci przez wiele najbliższych lat?
Od dziś nie musisz być mechanikiem, blacharzem czy lakiernikiem, aby kupić auto w dobrym stanie technicznym bez powypadkowej przeszłości!
Pomoże Ci w tym jedyna dostępna publikację zawierającą kompletny zestaw porad, instrukcji i procedur gwarantujących udany zakup samochodu.
Po przeczytaniu...
100% porad, warsztatów oraz inspiracji fotograficznych
Digital Photographer Polska to wyjątkowe pismo dla ambitnych pasjonatów, którzy chcą szlifować swój fotograficzny warsztat, udoskonalać swoje umiejętności by wzmocnić swoje portfolio.
To jedyny magazyn na rynku w całości poświęcony proaktycznej stronie fotografowania. Każde wydanie to ponad 100 stron wskazówek, inspirujących galerii i, przede...
Digital Camera Polska kierowany jest do pasjonatów fotografii cyfrowej zarówno tych początkujących, jak i bardziej zaawansowanych. Na ponad 160 stronach profesjonaliści podpowiadają jak najlepiej wykorzystać sprzęt i poprawić fotograficzny warsztat, a także inspirują do kreatywnej pracy z aparatem.
Siłą magazynu są nie tylko znakomite zdjęcia, starannie przygotowane teksty poradnikowe oraz wiarygodne,...
During the last decades of the 20th century, we have entered the Digital Era. The Third Technological Revolution has an enormous socioeconomic impact. It affects modern science, including mathematics. It also determines the reforms of national education systems. Mathematicians seek to focus on the so-called concrete mathematics. They explore finite and discrete structures, rather than infinite and...
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie.
Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu.
Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi doświadczeniami. Każda...
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...
W czerwcu 2009 roku firma NetPress Digital we współpracy z serwisami internetowymi specjalizującymi się w sprzedaży audiobooków - nexto.pl, audiobook.pl, dosluchania.pl i zlotemysli.pl - zbadały poglądy swoich klientów związane ze znajomością i preferencjami dotyczącymi książek audio. Było to największe z przeprowadzonych dotychczas w Polsce badań dotyczących książek mówionych. Odpowiedzi na zadane...
Living and Thinking in the Postdigital World is the result of a series of conferences organized at the Collegium Artes Liberales, University of Warsaw, as a part of the project “Technology and Socialization”. Its main aim is to interrogate the different ways in which technology - especially digital technology - shapes today’s social and political landscape in a theoretical and practical...
Dalajlamy przedstawiać nie trzeba. Duchowy przywódca Tybetu, laureat Pokojowej Nagrody Nobla, ostatni autorytet wolnego świata, postać wręcz ikoniczna. Książka Dalajlamy jest przesłaniem nadziei skierowanym do młodych ludzi z pokolenia milenijnego. Osiągają oni dorosłość w chwili, gdy nadciągają wielkie zagrożenia: koniec zasobów naturalnych i biologicznej różnorodności, wzrost nacjonalizmów, powiększająca...